laptopBGA.hu

Konzolok Szervize | laptopBGA szerviz részleg
1067 Budapest, Hunyadi tér 3.
Tel: 06/30 594-40-34

Szervizfutár szolgáltatás

Szervizfutár szolgáltatás

A távolság nem akadály! Gyorsan, egyszerűen, kényelmesen intézheted otthonról meghibásodott készüléked szervizeltetését! Csomagodat teljes nyugalomban várhatod vissza, mert szerződött szervizfutárunknál értékbiztosított minden csomagunk! Csak kövesd az alábbi útmutatást!

Szervizmunka lekérdező
Munkalap száma:

Szervizfutár rendelés
Név*
Város*
Irányítószám*
Utca, házszám*
Telefon*
Email*
Készülék típusa
Ahhoz, hogy a szakszerű beavatkozást ne késleltessük fölösleges körökkel, a pontos hibaleírást itt tudod leírni:
Mik a fontos kérdések, amikre itt információt várunk?
  • Volt már az adott hibával javítva a készülék?
  • Mi előzte meg a meghibásodást pontosan az utolsó használattól, amikor még működött?
  • Online, vagy offline használatban-e volt a készülék, és a hiba melyik módban jelentkezett?
  • A jelenlegi tapasztalat/jelenség lehető legpontosabb leírása

Mellékelt tartozékok
A berendezés szériaszáma
Mikor jöjjön a futár?
Ajánlatot kérek javítás előtt!
 

1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot.

2. Csomagold be az elküldendő készüléket.

3. Add át a futárnak, aki elismervényt ad a csomagról.

Ekkor már csak elektronikusan kell végigkísérned a folyamatot:

4. Várd meg az elektronikus értesítést szervizünktől, hogy beérkezett hozzánk.

4.1. Ha árajánlatot kértél javítás előtt, várd az ajánlatot.

4.2. Jelezz vissza, kéred-e a javítást.

5. Várd meg az elektronikus eredményértesítést.

6. Jelezz vissza, milyen úton kívánod viszontlátni készülékedet.

7. Várd meg a futár kézbesítését.

8. A futárnak fizesd ki a szervizmunka díját, és a futárköltséget.

Részletes feltételek

A futár érkezésének varható ideje:

A hétfőtől csütörtökig 13:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz nálad futárunk, hogy felvegye a meghibásodott gépet, amennyiben nem kértél egyedi időpontot a megrendelés során.
A péntek 13:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható vagy a megadott egyedi időpontban.
A péntek 13:00 után, és egész hétvégén leadott rendeléseket pedig a rá következő keddenként tudja a futárszolgálat teljesíteni vagy a megadott egyedi időpontban.

Csomagolás

Úgy dobozold be a meghibásodott konzolt, hogy a bélelés tartsa fixen a készüléket annyira, hogy ne mozdulhasson, rázkódhasson szállítás közben. Amennyiben nem szükséges a hiba javításához, vagy annak kivizsgálásához, a készüléken kívül semmi mást ne csomagolj be. Ha véletlenül benne marad egy lemez, vagy nem vehető ki a készülék meghajtójából, feltétlenül tüntesd fel a rögzítéskor az űrlapon, ellenkező esetben nem tudunk felelősséget vállalni a készülékkel elküldött egyéb eszközökért.
A dobozba rakj egy papírt, írd fel neved, címed, telefonszámod, és e-mail címed, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra is írd rá a nevedet, a címedet, és a címzettet: KONZOLOK SZERVIZE - SZERVIZ 1067 Budapest, Hunyadi tér 3.

Javítás menete

A készülék szervizbe érkezésekor a feldolgozásról elektronikus értesítést küldünk. Amint feldolgoztuk a csomagodat, szerelőnek osztjuk ki a munkát, és a javítás a csomagok érkezése szerint kerül sorra. Minden sikeres javítást teszteléssel ellenőrzünk, és csak akkor küldjük vissza, ha a tesztelés pozitív eredménnyel zárul. Amennyiben a megrendelő űrlapon bejelölted, hogy javítás előtt árajánlatra tartasz igényt, a sorra kerülés után a hiba feltárása következik, és amint megállapítjuk a szükséges beavatkozást, és árajánlatot küldünk. Ha elfogadod, a visszajelzést követően a javítás eredményéről elektronikus értesítést küldünk. Ha a javítást nem kéred, visszaküldjük a készülékedet javítás nélkül. Alapesetben a futárral érkező készülékeket futárral küldjük vissza. Ettől csak akkor térünk el, ha a visszajelzéseddel másképpen rendelkezel.

Visszajelzések fogadása, javítás nyomon követése

Szervizünk digitálisan tartja nyilván az aktuális javításokat. Minden megrendelés egyedi azonosítót kap, amellyel online erre a linkre kattintva ellenőrizheted a javítás alakulását.
Egyszerűen itt jelezhetsz vissza, hogy kéred-e a javítást, illetve a kész értesítést követően is itt jelezheted, hogy milyen úton szeretnéd visszakapni készülékedet. A visszajelzéseket minden esetben regisztrálja rendszerünk, így azt legkésőbb a visszajelzést követő munkanapon kollégáink feldolgozzák. Neked így a legkényelmesebb, nekünk így a legegyszerűbb.

Költségek

  • 1500 Ft-elviteli díj
  • 1500 Ft- visszaszállítási díj (összesen oda-vissza 3000 Ft)
  • standard szervizdíj, amit az aktuális árlistánkban megtalálsz (előzetes árajánlat igénylése esetén a pontos szervizköltséget a javítás előtt elektronikus értesítés formájában kiküldjük)
  • Árajánlat készítése és állapotfelmérés INGYENES

Részletekről információ kérése

A futárral elküldött gépek helyzetéről vagy magáról a szolgáltatásról érdeklődj a szerviz@laptopbga.hu címen vagy telefonon a 0630/910-53-27-es számon.